Pages

Thursday 27 October 2011

Aku & Dia....

AKU & DIA.....ape yang kome2 pk bile aku tulis cam2 ??? compem terpk di aty ni mesti berkait ngan CINTA an??? hehe....betul la 2....^_^. Aku yakin & pecaye semue orang penah jatuh CINTA...tipu la kalau xde sedikit pun perasaan 2 lam diri korang semue....^_^  aku salah sorang daripadenye tau...hehe
Nak dijadikan cite, dulu mase zaman sekolah menengah Aku ni suke sangat buli dak2 laki yang pendiam walaupun mase 2 aku ni seorang PENGAWAS yang agak garang bagi adik2 kat sekolah 2....sebut jew name KAK MAS, pasti orang kenal...(famous la katekan)...hehe, tapi sikap aku yang suke buli dak2 laki ni memang x bleh aku buang, sbb bile aku dapat buli dak2 laki ni, ia bagaikan 1 kepuasan bagi aku. Lagi2 kalau aku tengok yang slalu bace buku, mesti aku pi usik punye...lebih kurang camni la ayat aku ( ehem2...cik abang 2, rajin nye...nanti bleh la kongsi2 ilmu ea...) hehe...dengan muke x malu aku....hahaha, ala 2 semue aku x kisah, sbb memang aku ni suke sangat kacau orang...
Tetapi nak di jadikan cerite, ade sorang dak laki lam kelas aku ni memang pendiam orangnye, memang susah giler nak ckp ngan die, kecuali lam hal2 yang tertentu jew...ni la yang membuatkan aku lagi tertarik nak kacau die berbanding orang lain....huhu, die pun PENGAWAS gak, same cam aku la katekan.Bile dah hari berganti hari, minggu berganti minggu, bulan berganti bulan....aku x jemu2 usik die....JENG....JENGGGG....JENGGGG... suatu hari bile waktu rehat die panggil aku dengan panggilan "MAS" WAUUUUUUUUU...terkejut gilerrrrrrrrr aku...hehe (control2 wei...)...x pi rehat kew????lebih kurang cam2 la ayat die....hehe....lam aty aku terpk, die ni demam kew ape???tibe2 tanye aku cam2...dengan slambe aku jawab jap ag kut....die pun pi kantin ngan kawan2 die...hampeh punye laki....hahaha, ingat nak ajak aku pi kantin skali.....hahaha
Lame kelamaan tanpe aku sedar die makin rapat ngan aku...sejak dari situ kami makin rapat...tetapi sekadar kawan jew la, x lebih dari 2...bagi aku x kisah la kawan @ ape2 pun kan, sbb bile aku dapat cakap ngan die ase tenang jew...jantung pun DUP DAP...DUP DAP...DUP DAP....APAKAH AKU TELAH?????????hehe
Nak di pendek kan cite, ade la 1 malam kami same2 de clas malam...clas skali la katekan. Biase la kalau dah malam, datang ngan moto plak 2....aku kan pompuan mesti la perasaan takut 2 ade walaupun x bnyak...ape lagi, aku dengan slambe badaknye pi kat die n mintak die tolong follow aku dari belakang....hehe, die senyap jew n x kate ape2...angguk pun x, geleng kepale pun x...hampeh punye laki, lau x sudi g tahu jew la....AHHHHHHHHHHH...x kisah la die nak follow kew x.....kalau die sayang kat aku mesti die follow punye...
Nak tahu x ape jadi lepas 2.....BAHAGIEEEEEEE....BERBUNGEEEEEEE9999 HATI AKU...die ajak aku balik skali....die follow aku sampai umah....hehe, padahal umah die ngan aku jauh....lam aty aku tertanye2...ADAKAH DIE DAPAT RASE APA YANG AKU RASA????hehe....x mungkin la, sape aku ni, PENGAWAS yang suke buli orang....haha, 2 la saat2 yang paling indah sebelum aku berpisah ngan die....
Bile keputusan exam kua, kami bawak haluan masing2...hanye UCAPAN TAHNIAH yang dapat aku katekan pade die....lepas 2, kami dah x jumpe lagi sampai la skunk....aku hanye mampu berdoa dari jauh semoge die akan berjumpe dengan seorang pompuan yang jauh lebih baik dari aku....

moral of the story : Cintakan manusia,...Manusia akan pergi meninggalkan kite, TETAPI Cintakan ALLAH...pasti CINTA itu akan kekal abadi....^_^

0 comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search