Pages

Thursday 27 October 2011

CiNtA Di MuKa LaPtOP vs CiNtA KE - 12 ....

Assalamualaikum kepade mereka yang sudi n x jemu2 singgah ke blog nie...aku ade 1 perkongsian menarik tentang tajuk " CINTA DI MUKA LAPTOP vs CINTA KE - 12 "
KENAPA ???? SIAPA ???? WAAAAAAAAAAAAAAA CINTA KE - 12????? Mesti semue tertanye2 kan ???? mai sini aku ceritain sama kamo semue....hehe
aku dapat ilham about this tajuk bile aku terlene seketike di atas tilam....bile terjage aku terus tulis tajuk 2 di blog aku. Teruje ngan blog la katekan....hehe
Aku name kan tajuk ni sebegitu rupe kerna aku dah jatuh cinta ngan berblogger nie...hehe, n lepas 2 die dah jadi cinta aku yang ke - 12...kesiannye, cinta ke - 12????? jadi sape cinta aku yang sebelum2 ni?????ish2....x patut2......nak tahu sebelum ni aku bercinta ngan sape ???? mai kite teroke cinta aku.....kome2 semue mesti terpk cam2 gak bile dah bace ape yang aku tulis....grenti punyerrrr, lau x caye cube kome2 semue bace sampai habis.....
  • cinta 1   = ALLAH
  • cinta 2   = RASUL
  • cinta 3   = AGAMA
  • cinta 4   = ibu ayah
  • cinta 5   = diri sendiri
  • cinta 6   = adik beradik
  • cinta 7   = guru2
  • cinta 8   = sahabat handai
  • cinta 9   = sesame saudare
  • cinta 10 = keindahan 
  • cinta 11 = kebersihan
  • cinta 12 = blogger
mesti skunk kome2 semue dah dapat something kan ????? huhu, nie cinta ke 12 aku....mungkin lepas ni ade lagi cinta2 lain yang akan menyusul lam hidup aku....hehe, salah 1 nye CINTA pada bakal SUAMI.....hehe, gurau jew, sj nak suh pembace2 yang bace blog aku nie tersenyum....^_^, cam 2 la....comeiii nye....manis g2 ^_^...tata...titi...tutu, moge bersua lagi...

0 comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search