Pages

Friday 14 October 2011

sEDiKiT SiSiPaN BiCaRa....

Assalamualaikum Warahmatullahhi Waba Rokatuh.....& Salam 1 Malaysia....buat Sahabat-sahabat yang sudi mengunjungi blog saye yang tak seberape ini.
Ini merupakan blog saye yang pertama dalam hidup, sekiranya terdapat persamaan , kesilapan , kesalahan atau tersalah info atau tersalah isi kandungan atau tulisan dengan tulus ikhlas saya menyusun jari sepuluh memohon Keampunan dan Kemaafan dari semua , sekira ada kesalahan tunjukkanlah, kalau sudi kongsilah ilmu dengan saya, tunjuk ajarlah saya. Semoga blog ini bukan saja dapat menafaat diri sendiri tetapi saya amat berharap agar dapat berkongsi menafaat ini dengan sahabat-sahabat yang lain.
Terima kasih diatas kunjungan dan kesudian semua berkongsi ilmu dengan saya,
mungkin diri ini amat kekurangan dari segi harta benda, duit ringgit, rupa paras dan juga lainnya.
Tapi Alhamdulillah Allah tak kurangkan Ilmu, Amal, Iman, kebolehan , Akal , Fikiran , Tindakan , Kesihatan, Kebahagiaan , dan lain-lain lagi nikmat yang Allah berikan Syukur Alhamdulillah.....^_^




0 comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search