Pages

Friday 28 October 2011

aNdAi KaU MeNgeRti iSi HaTiKuuu....




Sedih….pilu…gembire….suke....duke…semue tu aku dapat rase bile bersamemu sahabat. Walaupun pertemuan itu hanya seketike….aku redho, kerna ku tahu pasti ade hikmahnye….atau mungkin kerane diri mu ingin mencari sesuatu yang telah lame hilang. Mengenalimu sahabat, aku rase bahagie….senyumanmu yang sentiase terukir di bibir…lawak2 bodoh yang kau slalu buat tuk gembirekan hatiku yang gundah….sentiase memberikan telinge mu tuk ku luah segale masalah ku….aku rase sangat bertuah dapat mengenali mu….

Kalau sehari x jumpe ase gelisah jew hidup aku ni….ase x nak berpisah walaupun sesaat, tetapi 2 x mungkin terjadi kerane batas pergaulan x mengizinkan kite bersame. Hari2 yang berlalu di antare dirimu dan diriku seperti biase…x pernah ade masalah, kalau gaduh sikit 2 biase la kan….lumrah bersahabat….aku sangat tenang bile bersame mu…kalau ade masalah yang besar skali pun, bile tengok jew muke die mesti mood aku secare tibe2 ase bahagie….Bile berjumpe grenti ade jew lawak2 bodoh yang kau buat tuk happy kan aku…waaaaaaaaa…ase best jew idup ni….
Setelah sekian lame ku mengenali dirimu….ku sangkakan panas sampai ke petang, tapi hujan di tengah hari
….tibeeeeeeeeeee2……………………….perkare yang x penah aku duge berlaku tanpe ku tahu sebabnye, pe yang aku dah buat ???? ya Allah….die trase aty ngan aku kew????? Hidup ku sekarang macam patung yang bernyawe, x cerie seperti dlu…aku ase seluruh jiwe raga ku dah x berdaye tuk teruskan idup…lemahhhhhhhhhh…..moodyyyyyyyyy…macam2 aku ase…..

Kenape dirimu  berubah di saat aku bersedie tuk meluahkan isi hati yang sebelum ini telah lame kosong…aku buntuuuuuu….senyuman mu tidak lagi bersame ku….kenape????? kenape????? Kenape dirimu telah menyikse diriku sebegini????sungguh ku x tertahan menanggung semue ini seorang diri….di mane kan ku cari ganti…mengenalimu membawe 1 000 makne lam idup ku….walau pahit terpakse ku telan jua….diri ini hanya mampu berdoa dari jauh. Semoge diri mu bahagie selalu dan ingatlah bahwe diri ini senantiase menantikan kehadiranmu dalam hidup ku…..

Andai dirimu mengerti isi hatiku……kehilangan mu bagaikan ku telah kehilangan erti hidup…aku berharap di suatu mase nanti kite di temukan di suatu tempat yang cukup indah untuk kite melabuhkan cinta yang telah sekian lameku  nantikan….di saat itu, diri ku telah halal bagi mu…dan di saat itu akan ku serahkan hati yang selame ini menunggu siapekah gerangan yanga akan memetiknye di sebuah taman yang di hiase debunge2 wangi….

Dikesempatan ini ku ingin menyusun 10 jari memohon maaf dari mu andai sepanjang perkenalan kite, diri ku telah banyak menyakiti @ menggguris hatimu….aku hanya insan yang lemah…yang tak sempurne seperti yang kau inginkan kan….

salam sayang dariku untuk mu….

                                Semoge masih ade sinar untuk diri mu & diri ku…..

0 comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search