Pages

Thursday 27 October 2011

PeNgaLaMan2 AkU SeBaGAi CaUnSeLor To Be....

pengalaman nie aku dapat semase buat program MARI MENGAJAR ( P2M )dekat MAAHAD ABBASIAH, SUNGKAI...besttt....adik2 kat sane spoting2 blake...

ni antara kawan2 aku yang bersame dengan aku semase program kat sane...



KAMPONG PODOPO......

ni aku n cikgu Rosman....rakan sekelas aku...die la yang cipta modul ni, besttttt....jap2....sekadar ingatan, sebut betul2 ea...KAMPONG PODOPO....lagi skali...KAMPONG PODOPO....hehe, pandaiiii....





 modul pe ni ek????lupe laaaaa....xpe2, nanti aku ingat aku tulis ea...yang pasti modul ni best....aku pun joint skali....hehe

Nie plak pengalaman aku n kawan jadi fesi kat TERATAK RIVER VIEW....





DETIK2 yg di tunggu2 oleh adik2....EXPLORACE....jom terjah....





besttttttttt......macam2 adaaaaaaaaaaaaa.....pengalaman yang cukup indah, tq 2 all my freind...

0 comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search